W Wyniku ataku doszło do awarii systemu „Wrota Mazowsza” dostarczanego przez Urząd Marszałkowski Urzędu Województwa Mazowieckiego i w związku z tym występują utrudnienia związane z chwilowym brakiem dostępności do niektórych usług oferowanych przez Urząd tj.: dostęp do e-PUAP.
Kontakt z pracownikami Urzędu jest możliwy za pomocą formy papierowej lub telefonicznie.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Zostaną Państwo poinformowani o przywróceniu funkcjonowania usług, których ciągłość działania została przerwana na skutek incydentu.
WIĘCEJ INFORMACJI: https://mazovia.pl/pl/bip/komunikaty/incydent-cyberbezpieczenstwa-1.html
W związku z powyższym, osoby, które w dniach od 2 grudnia do 5 grudnia (do godz. 6:30) przesyłały korespondencję przez ePUAP do Starostwa Powiatowego w Grójcu, prosimy o kontakt oraz ponowne przesłanie dokumentów przez ePUAP bądź za pośrednictwem innych kanałów komunikacyjnych. Możliwe jest m.in. przekazywanie wniosków, pism, podań w drodze „papierowej” przez biuro podawcze Urzędu.
Obecnie możliwymi konsekwencjami incydentu może być m.in.:
- przedłużone załatwianie spraw przez Starostwo Powiatowe w Grójcu,
- chwilowy brak dostępności niektórych usług oferowanych przez Starostwo Powiatowe w Grójcu za pośrednictwem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego,