ePUAP PROBLEMY Z DOSTĘPEM!

Data: 07.12.2022 r., godz. 07.00    1715
w dniu 5 grudnia 2022 r. na skutek incydentu cyberbezpieczeństwa, który wystąpił z przyczyn technicznych niezależnych od Starostwa Powiatowego Grójcu przestał działać ePUAP.

W Wyniku ataku doszło do awarii systemu „Wrota Mazowsza” dostarczanego przez Urząd Marszałkowski Urzędu Województwa Mazowieckiego i w związku z tym występują utrudnienia związane z chwilowym brakiem dostępności do  niektórych usług oferowanych przez Urząd tj.: dostęp do e-PUAP.

Kontakt z pracownikami Urzędu jest możliwy za pomocą formy papierowej lub telefonicznie.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Zostaną Państwo poinformowani o przywróceniu funkcjonowania usług, których ciągłość działania została przerwana na skutek incydentu. 

WIĘCEJ INFORMACJI: https://mazovia.pl/pl/bip/komunikaty/incydent-cyberbezpieczenstwa-1.html

 

W związku z powyższym, osoby, które w dniach od 2 grudnia do 5 grudnia (do godz. 6:30) przesyłały korespondencję przez ePUAP do Starostwa Powiatowego w Grójcu, prosimy o kontakt oraz ponowne przesłanie dokumentów przez ePUAP bądź za pośrednictwem innych kanałów komunikacyjnych. Możliwe jest m.in. przekazywanie wniosków, pism, podań w drodze „papierowej” przez biuro podawcze Urzędu.

Obecnie możliwymi konsekwencjami incydentu może być m.in.:

  • przedłużone załatwianie spraw przez Starostwo Powiatowe w Grójcu,
  • chwilowy brak dostępności niektórych usług oferowanych przez Starostwo Powiatowe w Grójcu za pośrednictwem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego,