"AKCJA REKRUTACJA"

Data: 12.05.2021 r., godz. 10.13    2422
13 maja 2021 r. o godzinie 17:00 odbędzie się webinarium pod tytułem "AKCJA REKRUTACJA", podczas którego ósmoklasiści i ich rodzice zapoznają się z zasadami tegorocznej rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Zachęcamy do wzięcia udziału.
Zapraszamy na wydarzenie na żywo, na którym specjaliści  zaprezentują proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowych w oparciu o system firmy VULCAN. Podczas prezentacji ósmoklasiści i ich rodzice dowiedzą się jak wygląda tegoroczny harmonogram naboru, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie dokumenty dostarczają kandydaci do szkół. Zaprezentowany zostanie również proces wyboru placówek oraz podpisywania elektronicznego wniosku.

baner-wydarzenie-naborowe-system0421.jpg (59 KB)
 
Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021 r. o godzinie 17:00, będzie trwać maksymalnie 90 minut.

Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. 
 
Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.