Formularz wyszukiwania

Jesteś tutaj:

Główna treść strony

Przypominamy ! Zmiana zasad obsługi klientów w Wydziale Komunikacji i Transportu

Data: 28.10.2020 r., godz. 08.00    642
Związku ze wzrostem liczby zakażeń covid-19 Starosta Grójecki wstrzymuje od dnia 27 października (wtorek) bezpośrednią obsługę klienta w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego

W związku z sytuacją epidemiologiczną na terenie kraju, jak również Powiatu Grójeckiego (objęciem czerwoną strefą terytorium całej Polski), mając na uwadze dobro mieszkańców oraz odpowiedzialność pracodawcy za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy Starosta Grójecki wprowadził zmiany w działalności Starostwa Powiatowego w Grójcu przy ul. Józefa Piłsudskiego 59 poprzez ograniczenie przyjmowania klientów w Wydziale Komunikacji od 27 października 2020 roku do odwołania.

Ograniczenie w funkcjonowaniu Starostwa Powiatowego w Grójcu będzie polegało na wykonywaniu zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom. Załatwianie spraw i udzielanie informacji odbywać się będzie telefonicznie, drogą elektroniczną, przez ePUAP oraz za pośrednictwem operatora pocztowego, w normalnych godzinach pracy Urzędu.

W budynku Starostwa Powiatowego w Grójcu (przy bocznym wejściu do Wydziału Komunikacji) wystawiona została urna, do której klienci Wydziału Komunikacji mogą wrzucać dokumenty i podania w wersji papierowej.